teaser #2 de The Struggle

domingo, 9 de octubre de 2016



Seth’s gaze flickered to mine. “There is one or two I really would like to straight up murder.”Knowing he was talking about my father, I simply widened my eyes as I took another drink. The queasiness increased.

“Well, maybe you should try to control your murderous impulses,” Aiden suggested. “You never know when the gods might actually be useful.”

Seth snorted as he placed the last of the eggs on a plate. “That is just as likely as you actually being useful.” 
One side of Aiden’s lips kicked up. “You know, I think you have crush on me.”
Seth simply smiled in return, and it was a bit of a creepy, hide your kids kind of smile that actually reminded me of Apollo, and that really made it even more weird. 


La mirada de Seth se posó en la mía "Hay una o dos personas a las que me gustaría asesinar directamente." sabiendo que se refería a mi padre, abrí los ojos de golpe mientras volvía a tomar un trago. Las náuseas se incrementaron.

"Bueno, tal vez deberías intentar controlar tus impulsos asesinos" sugirió Aiden. "Nunca sabes cuándo los dioses pueden ser de utilidad."

Seth resopló al mismo tiempo que ponía el último huevo en el plato. "Eso es como esperar que tú seas de ayuda."

Una de las comisuras de Aiden se alzaron "Sabes, creo que estás encaprichado de mí."

Seth simplemente sonrió en respuesta, y fue una sonrisa del tipo terrorífica de "escondan a sus hijos" que me recordó a Apollo, y eso lo hizo aún más raro.

No hay comentarios:

Publicar un comentario